PROJECTE: CONVERSA AMB UNA MÒMIA

Un altre projecte que s’ha estat treballant a 1r d’ESO porta el títol Conversa amb una mòmia i ens ha servit per aprendre un munt de conceptes sobre la civilització de l’antic Egipte, com ara la religió, la vestimenta, la seva forma de viure, el govern, les construccions, els enterraments, la pintura, etc.

Els alumnes han treballat amb Chromebooks i han disposat de les activitats penjades al Moodle del nostre institut. D’aquesta manera cadascú ha pogut treballar seguint el seu propi ritme d’aprenentatge i posteriorment, participar en l’avaluació contínua de tots els membres del grup.

L’alumnat, a més,, va rebre l’encàrrec de preparar, com a producte final, un mural sobre tot allò que havien après durant la realització del projecte i així utilitzar-lo com a recolzament per fer una exposició oral davant els companys i els professors.

En resum, una molt bona experiència, atès que els alumnes aprenen no només els conceptes sinó també a organitzar-se, a treballar de manera autònoma, a pensar i a buscar solucions davant les dificultats que puguin aparèixer.