PREMIATS AL CONCURS #sameworld 2017

Us informem que hem estat un dels tres guanyadors del nivell nacional del concurs del projecte SAME World de pràctiques d’educació ambiental.

Els tres projectes seleccionats rebrem cadascun dos premis:
·200 € per a material escolar.
· 1 viatge a Cintra (Portugal) per 1 persona per assistir a la Jornada de cloenda de SAME World on hi participaran professors i professionals de tota Europa per tractar temes d’educació ambiental. Les jornades també inclouen una visita guiada al Parc Natural de Sintra-Cascáis.

El concurs volia identificar i destacar les bones pràctiques educatives al voltant de tres qüestions mediambientals: la justícia mediambiental, el canvi climàtic i la migració mediambiental.

El jurat ha valorat els següents punts:
-La perspectiva pedagògica innovadora i l’impacte determinant en els alumnes, en l’institut i/o en la comunitat.
-Les habilitats i competències significatives com el pensament crític, la participació i l’explicació de valors
-La promoció del concepte de sostenibilitat, centrant-se en les dimensions crítiques com la interrelació entre els aspectes locals i globals i la investigació de les arrels d’aquestes qüestions.
-La claredat i concisió en la seva descripció i el fet de poder-se adaptar perquè la utilitzin altres professors/centres.

Aquestes tres bones pràctiques guanyadores a nivell local/nacional seran traduïdes a l’anglès per poder ser avaluades pel Comitè d’Avaluació Europeu de SAME world, on s’escollirà la millor entre totes les seleccionades de cada país. La resolució l’anunciaran a finals de setembre.

La bona feina no té fronteres i a l’institut Mediterrània treballem de valent amb uns professionals magnífics. Enhorabona!!!