L’hort com eina educativa

El passat mes de gener vam començar a arranjar l’hort per part de plantar-hi coses. La nostra intenció és aprofitar aquest hort com a eina educativa, i per tant, vam començar plantant cereals i llegums, les primeres plantes domesticades pels humans, i els utilitzarem per entendre processos històrics com la domesticació de les plantes al neolític, els processos similars que es donen en diferents espais (la domesticació de les plantes i l’aparició de civilitzacions complexes…) i també processos naturals com la plantació, germinació, floració. La terra estava perfecta per a plantar, gràcies a l’esforç dels alumnes dels grups flexibles 4 i 5 d’aquest curs, que la van deixar molt ben conreada,  però també als alumnes del grup felxible de l’any passat, que van desbrossar aquest terreny. Gràcies a tots ells, el nostre hort de ben segur ben aviat començarà a donar els seus fruits. A mes, l’hort ens planteja una sèrie de problemes i reptes per als quals haurem de trobar solucions, i així aprenem a això, a resoldre problemes.

Podeu veure les fotografies en aquest àlbum.