Jornades Esportives

Com cada any, els alumnes de 1r d’ESO han gaudit d’un dia espectacular en la 4a edició de les Jornades d’Atletisme  organitzades pels estudiants del Cicle Superior d’Activitats Esportives. Durant tot el matí els alumnes han pogut posar en pràctica el que han après a les classes d’Educació Física i s’han divertit compartint esport i jocs amb altres alumnes de la mateixa edat dels diferents instituts del Vendrell.
Aquestes jornades ja s’han convertit en un clàssic pels alumnes de 1r curs, que agraeixen molt poder trobar-se amb altres alumnes del mateix curs i experimentar l’organització d’un esdeveniment esportiu amb més de 500 alumnes inscrits.

Cal donar les gràcies a la bona feina feta pels professors i alumnes del Grau Superior d’Activitats Físiques i Esportives de l’Institut Andreu Nin.

Us deixem l’enllaç a l’àlbum de fotos.