Finalistes VIII Jocs Florals en la fase final de Catalunya

Aquest any, l’Institut Mediterrània ha participat en els VIII Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia a 1r i 2n cicle d’ESO.

L’alumna Júlia Borrallo, de 2n d’ESO, ha resultat guanyadora de la fase Territorial i passa a la final de Catalunya als VIII Jocs Florals Escolars amb el text titulat “La taca”.

El 19 de juny se celebrarà el certamen final. Des del Departament de Català de l’Institut Mediterrània volem felicitar i desitjar molta sort a la Júlia en aquesta fase final.