Anem al teatre! HISTÒRIA DE LA POR

Història de la Por és una obra que fa un repàs pels moments més terribles de la Història Contemporània, mirant de cara l’horror, per a fer reflexionar el públic sobre la maldat en els segles anteriors i en el present.

És una aposta pedagògica creada pels alumnes i el professor d’Arts Escèniques de l’Institut Mediterrània del Vendrell, per tal d’endinsar-se en el món del Teatre des d’una reflexió sobre el temari de les Ciències Socials de 4t d’ESO. Escrita i dirigida per Òscar Solé, professor de Ciències Socials de l’Institut, i interpretada pels alumnes d’Arts Escèniques del mateix centre, uns actors prometedors a les beceroles de la seva carrera, és una obra que no deixa indiferent.

Us garantim una bona estona de terror psicològic i de reflexió sobre el costat més fosc de la naturalesa humana i de la nostra societat, des d’una perspectiva tant escènica com històrica.

Us esperem a tots i a totes el proper divendres 2 de desembre a les 19:h al Teatre Àngel Guimerà del Vendrell.

L’entrada serà lliure. No obstant això, s’acceptaran donatius per tal que el grup MEDITEATRE SCENIC COMPANY  pugui continuar sent una eina pedagògica d’introducció del teatre a les aules.

carter-definitiu-historia-de-la-por-din-a-4