Booktràilers

Durant el segon trimestre i com a projecte de treball de l’assignatura de Llengua Catalana, l’alumnat de 4t d’ESO ha creat diversos booktràilers del llibre de lectura obligatòria “Rere el mur”, de Noemí Bagés. Us els presentem! Potser us faran agafar ganes de llegir-vos-le quan us toqui! Esperem que us agradin!

Per una altra banda, l’alumnat de 1r de Batxillerat, també com a projecte de treball de l’assignatura de Llengua Catalana, ha gravat videorelats literaris a partir de diversos poemes de la “Nova antologia de la poesia catalana” i de “Mar i Cel”. Els poemes escollits són “Lo pi de Formentor”, “Vora la mar” i “Cançoneta incerta”. Esperem que també us agradin!