Dia Mundial de la SIDA

El dia 1 de desembre és el Dia Mundial de la SIDA. Per aquest motiu, amb la col·laboració de la professora Mayte Veloso i la infermera Eva Carmona, s’han realitzat un recull de fotografies de mans d’alumnes per fomentar el coneixement en la seva prevenció… Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

En motiu de la setmana de la ciència, dimecres 16 de novembre, dins del cicle “La ciència en primera persona” s’ha ofert una xerrada a l’alumnat del centre que cursa matèries optatives de caire científic. La ponent ha estat Montserrat Coll i el títol de la conferència… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LA FILOSOFIA

Lliurament de premis del Dia Mundial de la Filosofia que s’organitza cada any entre els estudiants de Filosofia dels centres de secundària a Catalunya.
Les guanyadores de l’institut Mediterrània han estat: Tamara Torres (1r de Bat), Júlia Donaire i Nadia Zayas (4t d’ESO).
La nostra més sincera… Llegeix més»