Parlament Europeu

Hem estat seleccionats per ser enguany una Escola Ambaixadora del Parlament Europeu.

Aquest programa té com a objectius donar a conèixer les institucions europees entre l’alumnat i promoure la ciutadania europea a través de diferents activitats organitzades pel Parlament Europeu.

• Estudiem notícies d’actualitat relacionades amb a la Unió Europea, com ara el programa d’ajudes EU Next Generation.
  • Al llarg de tot el curs acadèmic s’han anat fent activitats relacionades amb els avantatges de viure a la Unió Europea.
  • Hem creat un Infopoint per informar sobre les activitats que es duen a terme.
  • Els alumnes de 1r i 2n de Batxillerat d’alemany com a primera llengua han rebut, com Junior Ambassadors, un parell de conferències a càrrec dels responsables de Europe Direct on es va parlar dels programes europeus, de com s’estructura i funciona el Parlament Europeu i de les avantatgesde viure a la Unió Europea.
  • Els alumnes de 1r i 2n d’ESO d’alemany com a primera llengua van assistir a una conferència a càrrec d’Europe Direct on se’ls va explicar com funciona a grans trets la Unió Europea i les avantatges que tenim en viure-hi.