Reutilització llibres (ABACUS)

INSTRUCCIONS A LES FAMILIES QUE PARTICIPEN EN EL PROJECTE DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES DE TEXT DEL PROGRAMA MUNICIPAL AMB LA COOPERATIVA ABACUS

1.      ON HAN DE PORTAR ELS SEUS LLIBRES PER RECICLAR?:

Degut a un problema amb la infraestructura de la antiga botiga, tots els llibres s’hauran d’entregar a la nova botiga de Abacus, situada a la Avgda. Sant Ildefons, just al costat del mercat de Sant Ildefons, telèfon de la botiga: 93 375 64 01 i adreça electrònica: cornella@abacus.coop.

L’entrega s’efectuarà al primer pis de la nova botiga.

2.      QUAN I EN QUIN HORARI PUC FER L’ENTREGA DE LLIBRES?:

Els llibres per reciclar es poden entregar des de el dia 25 de juny fins el 18 de juliol (ambdós inclusius).

L’horari serà de dilluns a divendres de 10 a 14 hores i de 16:30 a 20:30. El dissabte no es faran recollides.

3.      QUINES DADES HEM DE DONAR A L’ENTREGAR ELS LLIBRES?:

Quan fem entrega dels llibres, cal, en primer lloc, identificar el nom del alumne i la escola i tenir ben clar quins llibres voldrem adquirir pel curs 2013-2014, siguin reciclats o no. També serà necessari un telèfon de contacte o bé una adreça electrònica per tal de que abacus es posi en contacte per qualsevol eventualitat.

4.      QUAN PODREM RECOLLIR ELS LLIBRES QUE HEM SOLICITAT PEL CURS 2013-2014?

L’entrega dels llibres de text pel curs 2013-2014 es farà a la mateixa botiga (just al costat del mercat de Sant Ildefons) del 16 d’agost fins el 14 de setembre, en horari de dilluns a divendres de 10 a 14 i de 16:30 a 20:30 i dissabtes de 10 a 14:30 i de 17:00 a 21:00 hores.

En cas de qualsevol dubte, es poden posar en contacte amb la botiga de Cornellà

(tfn. 93 375 64 01) preguntant per Neus.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *