Presentació (biblioteca)

Us informem que la biblioteca escolar roman oberta pel matí a l’hora del pati de 11,00 a 11,30 i per la tarda de dilluns a dijous de 17,30 a 20,00 .

A la biblioteca podeu venir tant a consultar llibres, especialitzats o de text, enciclopèdies, atles, revistes, treballs de recerca, etc. per resoldre dubtes, ampliar temaris , fer els deures o simplement llegir. Durant l’hora del pati de matí, de 11’15 a 11’45, no es poden utilitzar els ordinadors.

Dins l’horari de tarda podeu emprar els 12 ordinadors connectats a la xarxa i realitzar consultes de tot tipus , fer els deures via digital, mirar el correu, però mai mirar pàgines no adients en un centre educatiu pel seu contingut xenòfob, violent o eròtic. Ni tampoc emprar el xat .

Enguany iniciarem el servei de préstec per internet i es realitzarà només els dimarts a l’hora del pati de matí i en horari de tarda . Els i les alumnes que facin un préstec se’ls donarà un punt de llibre on posarà el dia de retorn i també un número per a la panera de Nadal.

D’altra banda, cada dimarts a l’hora del pati hi haurà l’intercanvi de llibres, on podreu bescanviar llibres nous o seminous. Per cada llibre que porteu se us donarà un val per poder-lo canviar per un altre llibre i un número per a la panera de Nadal.

Al llarg de l’any acadèmic es realitzarà un concurs sobre el millor lector de cada nivell ( 1r d’ESO, 2n d’ESO, 3r d’ESO i 4t d’ESO ). Al final de curs es lliurarà el regal sorpresa per als guanyadors o guanyadores .

Entra a la biblioteca i veuràs les novetats. Tenim tots els llibres de la saga de crepuscle (Crepuscle, Lluna nova, Eclipsi i A trenc d’Alba) i de Harry Potter. Les novel·les més llegides per als joves com Memòries d’Idhun de Laura Gallego, Per què tothom em mira això del cap? Randa Abdel-Fattah, etc.; més de 20 DVD nous, com ara : Million dollar baby, Indochina, Bagdag café, Cinema paradiso, Apocalypse Now, Como agua para chocolate, Braveheart, el viaje de Chihiro, Harry Potter i el presoner d’Azerbayan, etc.

Vine a la biblioteca, en sortiràs amb les butxaques plenes!