Visita professorat finlandès

Durant la setmana del 12 al 16 de març vam tenir la sort de tenir dues professores de Finlàndia en el programa KA1 d’Erasmus+ de mobilitat del professorat. Durant la visita les professores van visitar el nostre institut i algunes escoles de primària per aprendre de la nostra tasca docent.La visita va ser molt interessant, ja que vam poder compartir diferents metodologies i reflexionar sobre els dos sistemes educatius i com millorar l’aprenentatge.

Ben aviat, nosaltres anirem cap a Finlàndia per veure com és el seu sistema i la seva escola i observarem, en concret, la pràctica AICLE (metodologia d’anglès en assignatures no lingüístiques) i el treball per projectes.

Us deixem el nostre blog-web que hem creat expressament pel programa Erasmus+ KA1 on anirem explicant totes les nostres experiències de Finlàndia, Praga i Alemanya, tant del professorat que ens visita com de les escoles que visitem: ERASMUS POL

MÉS FOTOGRAFIES