Visita al MNAC

L’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa l’assignatura d’Història de l’Art ha realitzat una visita didàctica al MNAC…

Fotografies de la visita

Avui dimecres dia 11 de gener de 2012 l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa l’assignatura d’Història de l’Art ha realitzat una visita didàctica al MNAC, Museu Nacional d’Art de Catalunya, a Barcelona.

En aquesta activitat l’alumnat ha reforçat i complementat, amb l’ajut del material i les propostes didàctiques del personal especialitzat que ens ha acompanyat, els continguts de les obres d’art medieval (Romànic i Gòtic) que entren en la prova de la Selectivitat d’Història de l’Art.

Departament de Ciències Socials.