Trobada de música Com Sona l’ESO

fotografies
vídeo

Trobada de música Com Sona l’ESO

Vam arribar a València el dimecres 11 cap a les 12’30. En muntar les tendes de campanya i dinar vam fer un primer assaig a les 16’00 a la carpa. Desprès vam tenir el primer torn per sopar, a les 21’00. A partir de les 22’30 van començar l’Offestival, on 4 grups de rock d’alguns instituts i alguns profes es van animar a pujar a l’escenari a cantar.

El dijous 12 vam tenir assaig a la carpa al matí i després Galbis va fer una de les seves paelles gegants, per a 1500 persones. Estava boníssima!! A les 16’00 van sortir els autobusos cap a l’esplanada de la Ciutat de les Arts i les Ciències, on ja estava muntat l’escenari i vam fer l’assaig de com pujar a dalt i les proves de so. Després vam fer un petit assaig. Quan vam acabar vam anar caminant a la Plaça de la Verge, on hi havia preparat un escenari i un grup de folk va pujar i vam poder fer uns balls molt divertits; polka, tarantel·la, entre altres. Vam sopar allí mateix i després vam tornar al càmping amb els autobusos que ens esperaven a les Torres de Serrans. A la nit va actuar el grup Zoo i el Dj Àries.

El divendres vam tenir el matí lliure per poder anar a la piscina, descansar, prendre el sol…i després de dinar vam agafar els autobusos per anar al CAC a fer un assaig general i tot seguit el concert. Vam sopar allí mateix després del concert. A les 22’00 en punt ja estàvem a dalt de l’escenari tots per començar puntuals, que ho retransmetien 36 canals de tv locals i havíem de ser molt curosos.

El concert va sortir molt bé, com sempre, espectacular. Tothom va fer molt bé la seva part i el públic va poder gaudir d’un espectacle únic amb 1500 alumnes de secundària dels Països Catalans, juntament amb els seus professors. Una trobada única, espectacular i emocionant, tal i com van dir els mateixos alumnes i algunes de les famílies que van anar a gaudir de l’espectacle en directe. I a la nit…a deixar-ho tot cantant i ballant amb la Kinki Band, que ens ho vam guanyar.

El dissabte al mati, cansats però contents, vam desmuntar les tendes i després del desdejuni cap a l’autocar i tornada a casa.

Al curs vinent tornarem…segur. I qui ho prova, repeteix!!