Sortida de l'aula d'acollida

L’alumnat de l’aula d’acollida ha realitzat dues sortides per conèixer millor la ciutat on vivim. En la primera, vam anar al castell de Cornellà i vam descobrir els tres usos que tenia el castell: defensiu, agrícola i per viure. En la segona, vam fer un recorregut pel centre de Cornellà fent un itinerari per la història dels edificis més emblemàtics: columnes preromàniques, el castell, Can Maragall, l’església, la Rectoria, la Plaça dels Enamorats, Can Vallhonrat i la Plaça Lluís Companys amb el Centre Catalanista l’Avenç, el Mercat i el cinema Titan. Encara ens van quedar alguns edificis per veure, però vam poder aprendre com Cornellà va passar a ser d’una vil·la romana a un poble medieval a una ciutat industrial.

fotografies de l’activitat