EL DEPARTAMENT DE FUSTA DE L’INSTITUT MIQUEL MARTÍ I POL PARTICIPA A LA JORNADA DE NATURA I CREATIVITAT

El divendres 4 de maig el carrer de la Miranda es va omplir de tallers familiars i infantils sobre medi ambient i activitats artístiques i culturals amb motiu de la celebració de la Jornada de Natura i Creativitat. Aquesta iniciativa està impulsada per l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat en el marc del projecte Cornellà Natura, que vetlla per la transformació i naturalització de la ciutat.

El Departament de Fusta i moble de l’Institut Miquel Martí i Pol va participar en aquesta jornada aportant una mostra dels treballs dissenyats i elaborats pel nostre alumnat amb fusta reciclada, què varen tenir una gran acceptació i una alta valoració per part del públic assistent.

En el disseny i construcció d’aquests elements han participat alumnes dels diferents estudis que impartim, CFGS Disseny i moblament, CFGM Fusteria i moble i PFI-FIAP Auxiliar de treballs en fusteria.