Carnestoltes

La rua formada per l’alumnat d’ESO, Batxillerat, cicles i el professorat de l’Institut, ha ocupat els carrers del centre de Cornellà…

El divendres 4 de març, com cada curs per Carnestoltes, la rua formada per l’alumnat d’ESO, Batxillerat, Cicles i el professorat de l’Institut, ha ocupat els carrers del Centre de Cornellà. La diversió, el civisme i el bon ambient han presidit un cop més aquesta activitat popular com podeu observar en el reportatge fotogràfic. Un cop a l’Institut, s’ha realitzat el concurs i lliurament de premis a les comparses i a la decoració de les aules que enguany ha girat entorn al tema de la sostenibilitat.

fotografies de l’activitat