Biblioteca Pere Morros

Inauguració de la biblioteca Pere Morros

El passat 10 d’octubre va tenir lloc la inauguració oficial de la biblioteca de l’institut Miquel Martí i Pol. La nostra biblioteca s’ha convertit en la Biblioteca Pere Morros, en honor a un professor de cicles formatius de fusta , que va tenir la gran idea de col·locar la biblioteca en un espai obert on antigament no hi havia res. Va ser gràcies a la seva empenta , a la col·laboració dels companys del departament de fusta i de l’alumnat que es va construir la nostra biblioteca.

L’acte va estar presidit pel director de l’institut, un membre de l’AMPA, un exprofessor i exalumne del Pere Morros, la filla del difunt, la consellera d’educació de l’Ajuntament de Cornellà i l’inspector de zona del Departament d’Ensenyament. Després dels discursos del director, la regidora , l’inspector i l’exprofessor i el lliurament de premis del logo de la biblioteca, vam poder guadir d’un magnífic audiovisual, elaborat pel professor Xavier Gol, sobre l’aportació del Pere Morros a l’institut, seguidament es va inaugurar la biblioteca amb una placa commemorativa.