Avís d'absències

Aquesta setmana hem iniciat un nou sistema informàtic d’avís d’absències d’alumnat a primera hora del matí i primera hora de la tarda a través d’un SMS……

Cornellà de Llobregat, 24 de novembre de 2011

Benvolgudes famílies,

Com molt de vosaltres heu pogut comprovar, aquesta setmana hem iniciat un nou sistema informàtic d’avís d’absències d’alumnat a primera hora del matí i primera hora de la tarda a través d’un SMS.

Aquest sistema substitueix les trucades de primera hora del matí i de la tarda. El funcionament és molt senzill: quan el professorat passa llista a través de l’ordinador de l’aula, es genera un SMS d’avís al mòbil que ens heu donat prèviament.

A més, també farem servir aquest mateix sistema per informar-vos immediatament si ha hagut alguna incidència en el desenvolupament de les classes.

Si rebeu l’SMS i necessiteu parlar amb nosaltres per rebre més informació, ja sabeu que sempre estem a la vostra disposició.

Els telèfons als quals enviarem els missatges seran els mòbils que ens heu facilitat. Evidentment, és necessari avisar ràpidament al centre (a través de la tutoria o a la Secretaria) si canvieu de número de mòbil. Si detecteu qualsevol problema en la rebuda dels SMS, us demanem que contacteu amb el centre el més aviat possible.

Esperem que la posada en marxa d’aquest nou sistema sigui exitosa.