Activitats dia 22 (ESO i batxillerat)

Horari per al dia 22 de desembre (ESO i batxillerat).

Cornellà de Ll., 20 de desembre de 2011.

A l’atenció de les famílies,

Com cada curs, ens disposem a celebrar el final del trimestre i el final de l’any. Per aquest motiu el Consell Escolar del centre ha aprovat el següent horari per al dia 22 de desembre:

10,30 hores.- Arribada al Pavelló Municipal Poliesportiu situat al costat del nostre centre (entre nosaltres i l’escola Abat Oliba), concentració del grup amb el/la seu/seva tutor/a i accés per classes al pavelló.

Actuacions musicals d’alumnat i professorat i lliurament de premis del concurs de postals de Nadal.

En acabar, anada al centre.

13 hores.- Lliurament de notes de la primera avaluació per tutories. Cada grup anirà a la seva aula.

L’alumnat podrà marxar cap a casa en rebre les notes.

Resten convidades a les actuacions musicals del pavelló les famílies que ens vulguin acompanyar.

Us recordem que les classes començaran el dia 9 de gener de 2012 segons l’horari habitual.

Rebeu una salutació.

La Direcció.