Visita del Consell dels Savis (2011)

Activitats programades pel departament de Ciències socials per a 2n de batxillerat

El dia 6 de maig ens va visitar al centre el Consell dels Savis del Museu d’Història de Catalunya per tal de fer una activitat d’història oral sobre la II República, la Guerra civil, el franquisme i l’etapa democràtica. Acompanyats pel coordinador del Consell, Francesc, els membres del Consell Pere, Rosa i Roser ens vam explicar la seva experiència vital sobre aquestes etapes de la nostra història. Va ser una lliçó viva i aclaridora que va enganxar l’alumnat. En acabar les exposicions, es va iniciar un diàleg alumnes-conferenciants molt enriquidor.
Un any més, agraïm la molt estimable aportació del Consell dels Savis a la formació del nostre alumnat.

fotografies de l’activitat