Curs a la Universitat de Granada (2011)

Els dies 2, 3, 4 i 5 de maig els alumnes de 1er de LDC vam estar a Mojácar per assistir a un curs organitzat per la Universitat de Granada: "EL LABORATORIO CLÍNICO: ENFOQUE MULTIDISCIPLINAR. PERSPECTIVAS DE FUTURO". Va ser curt però intens, vam aprendre una mica més sobre el Laboratori de Diagnòstic Clínic i, el que és més important, vam tenir l’oportunitat de conviure 4 dies durant els quals vam compartir experiències del tot enriquidores. Ningú dels que vam ser-hi, mai no ho oblidarem …!!!

C. Fuster