Visita al Museu d'Història de Catalunya (2010)

El dia 30 d’abril l’alumnat de 2n de Batxillerat va visitar el Museu d’Història de Catalunya per tal de desenvolupar un taller sobre el franquisme.
Amb l’assessorament d’una monitora, l’alumnat va fer una repassada al que ha estat aquest període de la nostra història i, a través dels diferents espais d’exposició, es va fer una idea força aproximada del que va ser la vida social, política i cultural de la ciutadanis catalana i espanyola.
Aquesta activitat s’emmarca en la programació de l’assignatura d’Història.
  fotografies de l’activitat