30 aniversari i Diada de Sant Jordi (2010)

El passat 23 d’abril el centre va celebrar el seu 30 aniversari i la Diada de Sant Jordi.
La jornada es va desenvolupar de la següent manera:
A primera hora, cada classe va visionar un vídeo elaborat per alumnat de 3r del centre sobre el nostre 30 aniversari. Aquest video ha estat elaborat gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat.
A partir de les 9 es va desenvolupar un taller de circ. A les pistes esportives es van muntar diverses activitats relacionades amb el circ i l’alumnat se’n va poder exercitar.
Després del pati es va celebrar la festa de Sant Jordi. Es van proclamar els premis literaris, de fotografia i, aquest any especial, el de la cançó del 30 aniversari. Al llarg del lliurament de premis es van anar intercalant diverses actuacions musicals i de dansa portades a terme per alumnat del centre.

fotografies de l’activitat