Erasmus ESO-Batxillerat

ACREDITACIÓ 2023-2027

Hem obtingut l’Acreditació Erasmus 2023-27 per millorar els següents objectius a través de job shadowings, mobilitats d’estudiants, cursos a l’estranger per a professorat i visita d’experts:

1. Millora de les competències lingüístiques
  2. Actualització d’estratègies inclusives a l’aula
  3. Millora de la competència digital docent i de l’alumnat
  4. Incorporació de la sostenibilitat de manera continuada al centre
  5. Foment del sentiment europeu i internacionalització del centre

MOBILITATS AMB ESTUDIANTS PROJECTES KA2

Aquest curs 23-24 encetem un nou projecte KA229 amb Itàlia i Turquia sobre gestió de residus: Solid Waste. En aquest espai podreu seguir totes les activitats.

A l’ESO-Batxillerat vam fer un primer projecte KA1 de jobshadowing i el curs 2019-2020 vam iniciar un nou projecte de mobilitat KA229 amb estudiants, CHAPTER amb cinc escoles més de Croàcia, Suècia, Turquia, Grècia i Itàlia. El projecte tenia per objectiu promoure la lectura i conèixer part del patrimoni cultural europeu a partir de les llegendes i tradicions dels països que en formen part.

Si voleu saber com va anar el capítol de cada mobilitat del KA229, ho podeu llegir en els següents articles!

Mobilitat de Turquia

Mobilitat de Suècia

Mobilitat d’Itàlia

Mobilitat de Croàcia

I podeu seguir la informació amb la creació d’una pàgina Facebook que vam crear entre totes les escoles.

PROJECTES ETWINNING

El centre participa també en projectes eTwinning

LET’S SMILE: Projecte començat el curs 23-24 sobre el benestar emocional de l’alumnat a 3r d’ESO amb un institut de Grècia, Tessalònica.

THE DRAGON READERS CLUB. El curs 2022 vam inciar també un projecte per promoure la lectura amb l’alumnat de 3r d’ESO: The Dragon readers club. Vam realitzar recomanacions de llibres, punts de llibre per a la nostra parella i finalment vam començar a escriure una història amb les parelles de l’escola turca: Haci Zehra Akkoc Kiz Lisesi.