Persinigmes

Com cada any al segon trimestre  fem un concurs  d’enigmes. Enguany la temàtica de les endevinalles és literària,  concretament els personatges literaris, els persinigmes. Tindrem en compte sobretot El llibre de la selva, en commemoració del seu 125 aniversari de la primera edició, però també poden ser  altres personatges literaris famosos.

El concurs consisteix en una petita lliga en la qual  pot participar tot l’alumnat. Cada dimecres  pengem a l’apartat de biblioteca de la pàgina web de l’institut, a instagram i pels passadissos, aules i biblioteca, un enigma que segons la dificultat té una puntuació que va des d’un punt fins a vint. El guanyador absolut rep un xec regal de 15 euros.

L’alumnat pot respondre a través de la bústia de la biblioteca, que està situada a consergeria; o bé mitjançant el direct d’instagram, posant el nom, cognoms, curs i evidentment la resposta.