La Castanyada

El dia 31 la pluja ens va deixar sense poder celebrar la Castanyada, però finalment aquest divendres l’hem pogut celebrar i el dia ens ha acompanyat!

Com cada any, l’alumnat de Batxillerat ha preparat amb molta il·lusió una gimcana per als petits de la casa, 1r i 2n d’ESO: globus amb escuma d’afaitar que havien de ser transportats, pilotes de ping pong per agafar amb una cullera, plats de nata amunt i avall, curses de sacs o carreres amb pilotes, entre moltes més proves.

Abans de començar la gimcana, l’alumnat va esmorzar -en el cas de primer un petit esmorzar de germanor compartint fruites, galetes i pastissos- i, posteriorment, van fer la primera prova amb l’ajuda d’un acompanyant de Batxillerat que els va anar guiant durant tots els jocs. La primera prova consistia en un petit text tallat en forma de puzzle de l’autora Maria Aurèlia Capmany, que aquest any se celebra el centenari.

En el cas de 3r i 4t d’ESO, vam fer una passejada pel riu fins al Parc Fluvial de Cornellà i un joc de pistes que va iniciar-se tot just a l’institut a partir d’una APP de mòbil. Durant el joc, l’alumnat havia de descobrir qui havia estat el lladre dels diners de la caixa forta del llibre L’inspector fa tard de Manuel de Pedrolo, un altre dels autors en què aquest any se celebra el centenari. Per poder arribar a la solució, havien de resoldre diferents enigmes a partir d’un itinerari.

La Castanyada va acabar per a tots els cursos amb un petit esmorzar, sucs i pastes, i el repartiment de premis per a les millors composicions del text de Maria Aurèlia Capmany i pels equips guanyadors en el joc de pistes de Manuel de Pedrolo.

Podeu veure més fotografies aquí.

Per a més informació sobre l’any Maria Aurèlia Capmany i Manuel de Pedrolo podeu clicar a sobre de cada autor/a.