Col·laboració entre l’EOI de Cornellà i l’institut

Un any més, s’ha posat en marxa el Pla d’Instituts, un programa de col·laboració entre l’EOI de Cornellà i l’institut per a què l’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat pugui
obtenir els certificats d’anglès B1 i B2 de l’EOI.
Aquest any, el curs començarà l’11 gener  i tindrà una durada de 30 hores, que es faran online. L’alumnat interessat ens ho ha de comunicar durant aquesta setmana (del 9 al 13 de novembre) per poder-los fer una petita prova selectiva d’inscripció als cursos. L’alumnat seleccionat després farà una segona prova online de l’EOI en les dates que els donarem i, si surten seleccionats, es podran inscriure aquest curs de 30 hores que finalitzarà amb la prova per l’obtenció del títol oficial de B1 o B2. Aquest curs té un cost, la taxa d’inscripció està al voltant de 85€, més les despeses de la prova. Cada centre de secundària disposa d’unes places limitades per als seus alumnes.
Tots aquells/es que estigueu interessats i/o necessiteu més informació, envieu un email a la Gemma Ribes, cap de departament d’idiomes durant aquesta setmana.