visita a les instal·lacions de l’EDAR de Sant Feliu de Llobregat dels alumnes de segon curs de Salut Ambiental

El passat 29 de gener els alumnes de segon curs del cicle de Grau Superior de Salut Ambiental van visitar les instal·lacions de l’EDAR de Sant Feliu de Llobregat, una de les 7 estacions depuradores d’aigües residuals de Barcelona. Aquesta estació, que tracta 64 milions de litres d’aigua residual cada dia, data de l’any 1989 i ha sofert dues ampliacions: l’any 1994 s’hi va incorporar el tractament biològic i al 2008 el tractament terciari, la qual cosa fa possible obtenir una aigua regenerada de gran qualitat que pot ser reutilitzada com aigua de reg.