Llistat d’alumnes de CFGM i CFGS admesos a l’entrevista

Felicitats a tots els que heu passat la primera fase del procés de selecció per a anar a fer les pràctiques a l’estranger el mes d’octubre amb les Beques Erasmus+

La següent fase consisteix en una entrevista personal, que tindrà lloc a la biblioteca del centre.

Us adjuntem un document que serveix tant pels alumnes de grau mig com pels de grau superior. Mireu bé el dia i l’hora en què heu de venir a fer l’entrevista. Ànims i molta sort!!!!

LISTA ADMITIDOS A LA ENTREVISTA ERASMUS + – PLANTILLA

Nota: el llistat també el podreu consultar al tauler que hi ha al passadís al costat de la secretaria del centre.