Exposicions treballs de recerca

Després de molts mesos de treball, el dia 7 de novembre l’alumnat de 2n de Batxillerat va fer les exposicions orals dels seus treballs de rercerca a la tarda. Els treballs tractaven diferents àmbits, científics, tecnològics i socials, des de cotxes elèctrics, drons, alimentació a malalties mentals o la publicació d’un llibre, entre molts d’altres.

Durant les exposicions, vam comptar amb la presència de les dues professores de la República Txeca que han estat fent observació del centre durant una setmana en el projecte de jobshadowing d’Eramus KA1 on van poder veure un treball en anglès sobre el sexisme en les princeses de Disney.

Les alumnes del Batxibac van presentar els seus treballs en francès igual que la seva recerca. Va estar molt bé poder sentir en francès els embarassos precoços, el rol dels Estats Units en la pel·lícules sobre l’holocaust o la resposta d’Europa en la crisi dels refugiats.

Per acabar la jornada, vam fer un petit pica-pica a la biblioteca per celebrar que havien acabat el treball de recerca.

Podeu veure més fotografies aquí.