IIa JAM Treballs de Recerca de Cornellà

Els dies 11 i 12 de febrer l’alumnat de 1r de batxillerat va participar de la  Jam Tr que vam organitzar conjuntament amb el Citilab i amb els Serveis Educatius. Pensem que van ser dues jornades de feina intenses i molt ben aprofitades. L’alumnat va estar acompanyat/da per professorat del centre i van començar a plantejar i connectar les seves propostes de treballs de recerca amb els objectius de desenvolupament global. Volem agrair la col.laboració i dinamització que van fer de la jornada els/les professionals que treballen al Citilab i especialment a la Laia Sánchez, l’Artur Serra i a l’Empar Polo.