Federico García

FEDERICO GARCÍA

ELS 4ts D’ESO I 1rs DE BATXILLERAT A L’AUDITORI DE CORNELLÀ

Tot l’alumnat de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat va assistir el passat 15 de gener a un espectacle dirigit pel conegut actor Pep Tosar sobre la vida i l’obra de Federico García Lorca.

Gràcies a la iniciativa de l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat, el nostre alumnat ha pogut gaudir d’un espectacle de gran qualitat que barreja música, ball, poesia, imatges i altres textos. Un veritable plaer per als sentits!!!!

D’aquesta manera tan agradable, els nois i noies han pogut completar els seus coneixements sobre una figura literària fonamental que, precisament, estaven estudiant en aquests moments o ho faran properament a les classes.