FUSTA I MOBLE

Des de fa més de 40 anys, l’Institut Miquel Martí i Pol ha estat formant i inserint a professionals de la fusta i el moble, inicialment amb l’antiga FP-I i FP-II, i des de fa 25 anys amb els cicles formatiu de grau mitjà i de grau superior i els diferents programes PFI-FIAP.

La nostra metodologia d’ensenyament es basa en el treball per projectes multidisciplinars, amb implicació dels diferents mòduls i estudis, tant els propis de la nostra família professional com amb altres tipologies d’estudis.

Els estudis què impartim al nostre centre són

Preparem al nostre alumnat per tal que puguin ser professionals de referència en el sector de la fusta i les construccions efímeres-decorats. Treballem amb projectes reals on l’alumnat dissenya i construeix tot el conjunt, des del modelat i mecanitzat amb programes de disseny assistit per ordinador (AutoCAD, SketchUp, Photoshop, Cadwork, Topsolid) fins a l’execució del projecte en el taller. Treballem amb la teoria i la pràctica, amb el disseny i la construcció.

Comptem amb la col·laboració d’empreses punteres en el sector de la fusta i de les construccions efímeres, tant per a la realització de la FCT com per la modalitat Dual, com són FRAPONT, M30, HORIZON LAB, … i també empreses que col·laboren en la formació del nostre alumnat com poden ser HÄFELE, CEYS,…

Podeu sol·licitar informació a:

PFI – FIAP    CFGM i CFGS
PREINSCRIPCIÓ
PFI-FIAP AUXILIAR EN TREBALLS DE FUSTERIA. 25 maig – 5 juny
CFGM FUSTERIA I MOBLE. 2 – 8 juny
CFGS DISSENY I MOBLAMENT. 10 – 17 juny

En aquest bloc, podràs veure un històric de treballs realitzats

Bloc del departament de Fusta