Sant Jordi

Dilluns vam celebrar Sant Jordi a l’institut, una festa cultural que ens agrada molt.

Durant tota la jornada, vam comptar amb dues paredetes. A l’institut vam vendre llibres de segona mà, roses de paper i caramels i fermalls. Els diners recaptats aniran a la campanya contra el càncer infantil que s’està fent a Cornellà amb l’ajuda de la Guàrdia Urbana. A fora de l’institut, vam tenir una parada amb roses i llibres que va portar a terme l’alumnat de 3r d’ESO per finançar el viatge d’alemany.

A l’hora del pati, vam repartir els premis dels Jocs Florals de l’alumnat de 3r i 4t d’ESO i Batxillerat. L’alumnat es presentava a premis de castellà, català, anglès i fotografia matemàtica.

Després del pati, va ser el torn de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO. D’una banda, l’alumnat de 1r d’ESO va fer una trobada amb l’alumnat TEI de 3r d’ESO i van coconstruir roses. Van continuar fent tallers amb el professorat i, finalment, van fer el lliurament de premis a l’aula Polivalent. Durant l’entrega de premis, vam comptar amb l’actuació de les obres de teatre de l’alumnat de literatura universal i castellana de 1r de Batxillerat: Hamlet de Shakespeare i La tragèdia de Sisebuto. Tot un èxit!

De l’altra banda, 2n d’ESO va començar l’entrega de premis i, posteriorment, va fer tallers amb el professorat, des de ioga a roses d’origami passant per jocs d’educació física.

Esperem que hàgiu tingut moltes roses i llibres i, que igual que nosaltres, hàgiu tingut una bona jornada de Sant Jordi!

Més fotos