Activitats II Setmana de la Ciència

Benvolgudes famílies,

Immersos ja de ple en la Setmana de la Ciència 2018, us fem cinc cèntims de les activitats que des dels departaments de Tecnologia, Matemàtiques i Experimentals, juntament amb el grup de professorat de projectes i lectura, hem organitzat enguany.

Com cada curs, s’ha fet l’exposició de fotografia matemàtica i per segon any consecutiu, el proper divendres tindrà lloc la Fira Científica on l’alumnat mostrarà els seus projectes. Així mateix, hem comptat amb la xerrada de la Marató que aquest any està dedicada al càncer i gaudirem de la presència de la senyora Susana Arnedo, que treballa al laboratori d’anatomia patològica de Bellvitge i que ens farà un taller de microscòpia.

Les sessions de lectura estan dedicades al món de la ciència, amb enigmes i lectures científiques i l’alumnat de primer, ha tingut el privilegi de tenir un planetari dins l’aula on hem pogut veure de molt a prop, el sol i tots els planetes del nostre Sistema Solar. L’alumnat de les optatives de Petites Investigacions  i de Ciències Aplicades també ens mostraran els seus treballs.

Demà dimecres a les 18:45, us convidem a tots plegats a participar en una sessió de telescopi a càrrec del professor Xavier Gol que, si el temps no ho impedeix ens permetrà veure la Lluna i Mart. Ens trobarem a l’entrada del centre. En document adjunt us ampliem els detalls.

Per últim, cal destacar l’exposició que anirem muntant al vestíbul del centre amb les maquetes que ha realitzat l’alumnat de primer i segon d’ESO al voltant de l’ecologia i l’energia respectivament.

Desitgem que la setmana sigui interessant i profitosa per tots i totes.

Salutacions cordials,

Comissió de la Setmana de la Ciència 2018