Taller d’higiene bucodental al CFGM de CAI

Dimecres passat dia 27 de març,  els i les alumnes del grup de CAI C van poder gaudir d’un taller pràctic d’higiene bucodental a càrrec d’Helena Moreno i Reu Sembrano, odontòlegs de l’Hospital Odontològic de la Universitat de Barcelona (Bellvitge).

Va ser una sessió molt útil i pràctica on els alumnes van poder aprendre d’una forma entretinguda i propera com realitzar una correcta higiene de la boca i les dents als pacients. Així com la importància d’aquestes bones pràctiques en la prevenció de malalties.