JOP i EL MÀRIUS

4 de juny , 10:30 am.

Amb la il.lustració d’aquest cartell per l’alumne Àlex Cabistany Weber de 2n de Batxillerat Artístic s’ha iniciat una genial col.laboració entre la JOP (Jove Orquestra de Ponent, formada per una majoria d’intèrprets de la terra ferma, que debutà a la primavera del 2012) i l’Ins Màrius Torres.

A ritme de simfònic! És el tìtol d’un concert ballat amb obres de Brahms, Dvorák i Strauss II que pretén trencar amb el format tradicional de concert simfònic, i és en aquesta idea que s’ha inspirat Àlex Cabistany.

Felicitem la iniciativa de la JOP, així com a tot l’alumnat que va presentar les seves propostes, i de ben segur que aquest pas endavant entre joves creadors tindrà un llarg futur.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *