Inaguració de portes obertes de La Panera

Un any més, el nostre Centre participa a la Jornada de Portes Obertes del Centre d’Art La Panera.

L’alumnat destaca algunes infpanera216ormacions en què s’han fixat especialment en aquesta activitat:

Aquest any el projecte mostra una selecció de treballs realitzats envers l’exposició Vestir i desvestir cossos. Fenomenologies d’aparició, que s’han treballat dins el projecte L’Art Contemporani a l’Aula, del Departament de Dibuix de l’Ins. Màrius Torres.

Les propostes artístiques seleccionades són creacions visuals i audiovisuals realitzades per l’alumnat de 1r. i de 2n. de Batxillerat Artístic a les assignatures de dibuix artístic i de cultura audiovisual.

Principis de 2016. Comença el Projecte

Un mateix tema a tractar: identitat; gènere i estereotips.

Aquests dos anys han sigut una gran aventura i gran part de la diversió li dec a les assignatures més creatives. Perquè allà es quan vaig conèixer de veritat als meus companys, quan em mostraven un trosset d’ells sobre el paper. Cadascun d’aquests dibuixos és una part d’ells i de tots, ja que dins l’aula es va formar una xarxa de comunicació i inspiració increïble. Alguns agradaran més i altres menys; tanmateix, tots són igual d’importants….

Rosa Conesa. (Fragment del discurs de presentació del projecte, realitzat el dia de la inauguració)

La mostra es va inaugurar el passat 5 d’octubre i es podrà visitar fins el dia 16 d’aquest mes.
panera116

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *