GALA DE 2n DE BATXILLERAT

gala2bat172El passat divendres 2 de juny, l’edifici de la Llotja va acollir la festa de celebració de fi de cicle dels alumnes de 2n de Batxillerat. En aquesta ocasió, el professor de la Facultat d’Economia Aplicada de la UdL, Rafael Allepuz, va apadrinar la promoció d’alumnes tant del torn de dia com del nocturn.

Prèviament, la tarda havia començat amb unes paraules de la Directora, Cèlia Calvo, i una breu discurs del president de l’AMPA, Xavier Asensio.

Aquests parlaments es van alternar amb unes emotives interpretacions musicals d’alumnes de 2n de Batxillerat. I es va aprofitar també per reconèixer l’esforç d’aquells alumnes que han obtingut Matrícules d’Honor així com d’aquells que han obtingut una mitjana de més de 9. També es van entregar els premis interns als millors Treballs de Recerca.

La tarda va finalitzar amb l’entrega de diplomes juntament amb un exemplar de la recent edició de la revista de l’institut, Màrius.

La festa va continuar a l’exterior de la Llotja on es va servir un refrigeri i on alumnes, famílies i professorat van poder saludar-se i celebrar-ho tots plegats.

camera_fotos