Vídeos musicals dels alumnes de 2n ESO !!!

Dintre del DENIP, l’alumnat de 2n ESO va realitzar la gravació de 2 vídeos musicals. La temàtica gira en torn a valors de pau i convivència.

Aquests treball musical s’ha realitzat dintre del projecte multi disciplinar, Shaking Choir, on mitjançant la veu, el cos i instruments de percussió oferim un espai pel desenvolupament musical i personal dels alumnes. L’objectiu principal és empoderar els alumnes a través de la música des de la vessant més pràctica. Les sessions consisteixen en treball rítmic, corporal i de repertori vocal tot fomentant la cohesió i el sentiment de pertinença del grup i la responsabilitat individual respecte a la col·lectiva.

Clica per veure el vídeo del 2n d’ESO A!

Clica per veure el vídeo del 2n d’ESO B!