TALLERS DE SENSIBILITZACIÓ DE L’ALUMNAT DE 2N ISO

Amb motiu del 25N, Dia internacional de l’erradicació de la violència contra les dones, l’alumnat de 2n ISO, han fet uns tallers de sensibilització  sobre els micromasclismes i sobre els mites de l’amor romàntic,  a l’alumnat de 1r a 4t de la ESO, de l’Institut Turó d’en Baldiri, de Teià.
Per finalitzar la intervenció, han fet la lectura del manifest NO + VIOLÈNCIA MASCLISTA.
Per a l’abordatge de la violència masclista des de la comunitat escolar, ens cal educar, ens cal saber, ens cal reconèixer.
Cal que proporcionem les eines al nostre alumnat perquè no naturalitzi situacions que tendim a normalitzar i que realment impliquen desvalorització de les nenes, noies o dones, control abusiu, aïllament, submissió i que, en definitiva, són diferents manifestacions de la violència masclista.
Per això cridem ben fort: NO + violència masclista. Desemmascarem-la!