SORTIDA DELS ALUMNES DEL CICLE FORMATIU CURES AUXILIARS D’INFERMERIA A LA FUNDACIÓ PUIGVERT, BARCELONA

Un cop més, els alumnes de Cures Auxiliars d’Infermeria han visitat la Fundació Puigvert a Barcelona. Situada dins del recinte de la Santa Creu i Sant Pau, la Fundació Puigvert dur a terme activitats assistencials, de docència, de formació, d’investigació, i de divulgació per promoure el coneixement i el progrés científic en els camps de l’urologia, la negrologia i l’andrologia.

A més de tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada formativa sobre la promoció de la salut per part de professionals especialitzats, els alumnes també varen poder visitar la unitat d’hemodiàlisi i conversar amb els seus usuaris aprofundint i contrastant els coneixements apresos a l’aula. La formació rebuda, la proximitat i el coneixement en primera persona de les tasques que el futur auxiliar d’infermeria pot desenvolupar en l’àmbit hospitalari, fan que aquesta sortida sigui especialment ben valorada per part dels alumnes.