Intercanvi a França dels alumnes de 3r!!!

L’alumnat de 3r d’ESO de Francés està aquesta setmana a França d’intercanvi amb un altre institut. Ahir van començar el primer dia a França visitant París, una selecció d’alguns dels punts d’interès més icònics: Arc de Triomf, Le Jardin des Tuileries (on vam fer pícnic), el Louvre (on vam veure un parell de sales, d’art egípci i de pintura italiana), le pont des Arts (pont dels enamorats, posaven candaus en senyal del seu amor, ara enlloc de reixes hi ha vidre)…

Dimecres 7 de maig – Visita a Lille. Tot i la pluja durant el matí, res ens ha impedit gaudir d’aquesta bonica ciutat. Hem pogut caminar de paradeta en paradeta a la vide-Grenier i eixuplugar-nos al centre comercial Euralille. Després hem passejat pel cas antic de la ciutat (Vieille bourse, pastisseria Meert, l’òpera…) fins arribar al Palau de les Belles Arts de Lille on, entre d’altres obres, hem contemplat dues obres de Goya: las jóvenes y las Viejas.

Dijous 9 de maig. – Avui ens hem quedat tot el dia a Bapaume. Al matí els nostres alumnes han entrat a classe amb els seus “correspondants”. També han fet com un “speed dating” en francès i castellà amb els alumnes que l’any que ve formaran part de l’intercanvi!  A la tarda hem gravat la mini sèrie francesa/espanyola i hem vist els primers 4 minuts de l’episodi 1 ja maquetats!

Divendres 10 de maig – Avui hem fet les últimes classes, han acabat de gravar la mini sèrie, hem fet activitats esportives. També hem preparat la sala pel vespre de karaoke i hem visitat l’alcalde Monsieur Cottel per celebrar el futur agermanament entre Bapaume i Masnou/Teià. El karaoke de la vesprada.
Dissabte 11 de maig – Visita a Arras. I les fotos del comiat!

Una experiència inolvidable!