Els alumnes de 2n d’ISO estrenen avui divendres 29 de novembre al teatre Monumental de Mataró NIT DE GAL.LA

Els alumnes de 2n d’ISO estrenen avui divendres 29 de novembre al teatre Monumental de Mataró NIT DE GAL.LA. La Fundació Maresme ha convidat al nostre Institut a participar en el muntatge d’aquesta preciosa obra de teatre. Durant 2 mesos els nostres alumnes han compartit assajos amb actors dels Centres ocupacionals de la Fundació. Molta merda nois!

Us deixem l’entrevista d’ahir al nostre alumnat a la TV de Mataró. (min. 40′ aproximadament)