Carnestoltes 2020 al Maremar!!!

El passat divendres 21 de febrer, el Maremar va sortir de rua de Carnestoltes un any més. Obrint-se pas pels carrers del Masnou amb la batucada organitzada per l’Escola de Música Municipal del Masnou i amb tots els grups del centre, disfressats de temàtiques diverses, ompliren de ritme i color el centre del poble.

A la plaça Marcel·lina Monteys es van desplegar totes les coreografies elaborades per les classes del nostre centre al so de la música. Alumnat, professorat, el personal administratiu i la gent del poble que s’hi va afegir, van gaudir d’una jornada de germanor i respecte on tothom es va divertir i s’ho van passar d’allò més bé.

Us deixem una mostra en imatges, on un munt de somriures valen més que totes les paraules de món!