Alumnes de la matèria de Dibuix Tècnic fan una sortida a Barcelona per conèixer edificis d’arquitectura singular!

El dilluns 18 de novembre els alumnes de la matèria de Dibuix Tècnic hem fer una sortida a Barcelona per conèixer edificis d’arquitectura singular.

Hem visitat el recinte de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, obra de Lluís Domènech i Muntaner, declarat per la UNESCO Patrimoni Mundial l’any 1997. També hem visitat l’Institut de Recerca del mateix hospital, aquest edifici es va inaugurar el novembre del 2018, és obra de PichArchitect i exemple d’arquitectura sostenible. Seguint en el mateix complex hospitalari, hem pogut visitar també, l’edifici molt especial, Kàlida, del despatx EMBT, inaugurat el passat més de maig d’enguany, aquest edifici és un espai pensat pel benestar dels malalts d’oncologia i els seus familiars.

La segona part de la sortida ha estat per visitar la sagrada Família, allí hem pogut conèixer el projecte i comprovar com n’és de complexa aquesta obra, especialment, com Antoni Gaudí aplica la geometria reglada a l’arquitectura per aconseguir formes orgàniques amb un referent constant a la natura.