25N – INS MAREMAR DIU NO A LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

Avui divendres 22 de novembre el centre despertava amb una exposició que recorda a totes les persones, en la gran majoria dones, víctimes de la violència masclista. Dones, la majoria d’elles, assassinades per les seves parelles o ex-parelles, víctimes d’un sistema patriarcal que des de fa segles està instaurat en la nostra societat. Aquests petits gestos no van a canviar la situació d’un dia a l’altre, però són gotes d’aigua que van omplint el got i per això mai hem de tancar l’aixeta, algun dia el got vessarà!

L’exposició l’ha fet l’alumnat de 2n del Grau Superior d’Integració Social, des de la matèria d’Atenció a Unitats de Convivència, amb l’ajuda de la docent Palmira. En aquesta matèria, hi ha una unitat formativa que és Intervenció en situacions de relacions abusives i de violència  on es treballa aquesta problemàtica.

Moltes gràcies a l’alumnat de cicles formatius que ha dedicat aquest esforç en sensibilitzar a tot l’alumnat i personal del centre.

Dades sobre la violència masclista