Sortida al Cosmocaixa

L’alumnat de Química de 1r de Batxillerat va visitar el Museu de la Ciència dijous 15 de novembre on van realitzar un taller d’Electricitat. Ens va acompanyar alumnat alemany de l’Institut Gymnasium Adolfinum que participa en un intercanvi acadèmic i cultural amb el nostre centre.

Acte de commemoració del Dia de la UNESCO

Avui dilluns 19 de novembre s’ha celebrat a la Filmoteca  de  Catalunya l’acte de commemoració del Dia de la UNESCO.
Donat que enguany l’acte està dedicat a l’educació, la institució  ha convidat el nostre centre per tal de presentar un dels projectes de 1r ESO. En… Llegeix més»

Colònies 2n ESO 2018

COLÒNIES  2n ESO 8 I 9 D’OCTUBRE

L’alumnat de 2n ESO marxem de colònies al pantà de Sau, a Vilanova de Sau. Anem els dies 8 i 9 d’octubre i esperem que ens faci bon temps per poder conèixer a tots els nostres nous companys… Llegeix més»