Available courses

Activitats pels alumnes de 1r d'ESO de la matèria de Biologia i Geologia

Professora: Assumpta Guardiola Pons

Activitats i recursos de Tecnologia.

Professora: Montse Sigalés

Activitats pels alumnes de 1r d'ESO de la matèria de Tecnologies.

Professora: Judith Fuguet Folch

Curs de Ciències Socials de 1r d'ESO

Recursos i Activitats alumnes 2n ESO

Tercer A,B ,C

En aquest curs trobareu el resum de la programació, les normes del departament i les diferents unitats didàctiques aixi com diferents continguts puntuals que  anem treballant , o informació d´ampliació  i petites tasques per realitzar o enllaços per consultar.

Que tingueu un bon curs

Paula Alonso

Treball interactiu "Moviments en el pla" 3r ESO.

Professores: Lucía Vañó Hernández i Rosa Ardiaca Capell

BENVINGUTS AL MOODLE D´EDUCACIÓ FÍSICA

Aquí aniré pujant la teoria dels conceptes que anem treballant , links  d´ampliació i vídeos demostratius.

Que gaudiu del curs!!

Mens sana in corpore sano

La salut és principalment una mesura de la capacitat de cada persona de fer o de convertir-se en el que vol ser...
René Dubos
La salut es mesura per l'impacte que una persona pot rebre sense comprometre el seu sistema de vida. Així, el sistema de vida es converteix en criteri de salut.
Moshé Feldenkrais

Curs de suport per a l'assignatura de Llengua Catalana i Literatura de 4t d'ESO "A" "B" i "C"

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Recull de materials per a l'estudi de la Història del Món Contemporani

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

LITERATURA UNIVERSAL P1

Curs de suport per a la matèria de Literatura Universal de 1r de Batxillerat 1.

1r de Batxillerat P-4 2016-2017. Rosa Ardiaca Capell.

Es treballaran els diferents estils artístics, fonamentalment de l'àrea occidental, al llarg de la història

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

Recursos y lecturas de 1º de ESO.

Antología de lecturas obligatorias.

Recursos para las clases de lengua castellana.

Temas, lecturas y recursos de Bachillerato.

Materials de la matèria de Geografia

Professora: Assumpta Guardiola Pons

Lengua Castellana 2º Bachillerato S4

Lengua Castellana 2º Bachillerato S3

Lengua Castellana 2º Bachillerato S2

Lengua Castellana 2º Bachillerato S1

Informació complementària, esquemes, powers, exercicis

Materials complementaris de la matèria de Cultura Audiovisual

Curs de suport per a la matèria de Llengua Catalana de 2n de Batxillerat.

Matemàtiques grup S-2 curs 2018-2019

A course for Loles's students.