Available courses

Treball per Projectes 1r d' ESO

Activitats i recursos de Tecnologia.

Professora: Montse Sigalés

Activitats pels alumnes de 1r d'ESO de la matèria de Tecnologies.

Professora: Judith Fuguet Folch

Curs de Ciències Socials de 1r d'ESO

El projecte Odissea és una proposta de treball que implica les tres assignatures instrumentals. Tot treballant la història d'Ulisses, rei d'Ítaca, volem que els nostres alumnes facin un exercici d'investigació i creació.

Material complementari de la matèria Matemàtiques per al grup 3r C ESO.

Recursos per a les matemàtiques de 3r ESO de l'institut Poeta Maragall

Treball interactiu "Moviments en el pla" 3r ESO - Professores: Lucía Vañó Hernández i Rosa Ardiaca Capell

Material per l'assignatura de Matemàtiques del grup 4t C

Material de suport. Enunciats i solucions de les proves escrites

Proposta didàctica de l'assignatura optativa específica d'Informàtica de 4t d'ESO.

Els materials d’aquestes propostes didàctiques han estat elaborats pel Departament d’Ensenyament en el marc del programa mSchools, iniciativa impulsada per Mobile World Capital Barcelona amb la col·laboració de la Generalitat de Catalunya, Ajuntament de Barcelona i GSMA.

Aquest curs ocupa més de 20Mb. Pot ser que el Moodle dels vostres centres tingui limitat el tamany dels cursos a restaurar. Si és així, podeu superar aquesta limitació fent la restauració del curs des del Drive de Google. Cal, doncs, que l'administrador del Moodle del centre configuri el Drive com a repositori d'arxius del Moodle. Per fer-ho pot seguir els passos indicats en aquesta PMF del Moodle d'Àgora.

Com a alternativa, també podeu accedir al Moodle com a gestor de centre i anar a la secció "Enviament de fitxers grans al Moodle". En aquesta PMF està explicat com fer-ho.

Autor/a: Roser Cussó; Rosanna Fernández; Artur Coll; Jordi Regalés; Rafa Barrachina
Llicència: Creative Commons: Reconeixement – NoComercial – CompartirIgual (by-nc-sa)

Curs de la matèria de Ciències per al Món Contemporani del grup de 1r de Batxillerat 3 impartida per la professora Judith Fuguet Folch

Material complementari per l'assignatura Matemàtiques I de 1r BTX C/T

Moodle de la matèria de Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials de 1r de Batxillerat.

Professora: Lucía Vañó

INS Poeta Maragall

Recull de materials per a l'estudi de la Història del Món Contemporani

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

LITERATURA UNIVERSAL P1

Curs de suport per a la matèria de Literatura Universal de 1r de Batxillerat 1.

Es treballaran els diferents estils artístics, fonamentalment de l'àrea occidental, al llarg de la història

Curs de suport per a l'assignatura de Literatura Catalana de 1r de Batxillerat.

Temas, lecturas y recursos de Bachillerato.

Moodle de la matèria de Matemàtiques aplicades a les Ciències Socials de 2n de Batxillerat.

Professora: Lucía Vañó

INS Poeta Maragall

Materials de la matèria de Geografia

Informació complementària, esquemes, powers, exercicis

Materials complementaris de la matèria de Cultura Audiovisual

Curs de suport per a la matèria de Literatura Catalana de 2n de Batxillerat.

Matemàtiques grup S-2 curs 2019-2020

A course for Loles's students.